- Ministævnet

Ministævnet er for alle Haletudser, Frøer og Sælunger. Det er en mulighed for at vise familie og venner hvad man kan. Det er en stille og rolig dag hvor man vælger til og fra på dagen med hvad man godt kunne tænke sig at svømme. Man kan svømme på det lave, det dybe og på langs (25 meter). Det plejer at være super hyggeligt og en dag med mange glade svømmere.

- Juleafslutning

Juleafslutningen er for alle svømmere i svømmeafdelingen. Man er velkommen til at hive sine forældre/bedsteforældre/søskende med i vandet. Dagen byder på flødebolleræs, fri leg og dans om juletræet - og måske er vi heldige at få besøg af julemanden.

- Midtvejsmøde

Midtvejsmødet er medlemmernes mulighed for at komme og snakke med instruktørerne og svømmeudvalget. Her kan man stille de spørgsmål man skulle have, direkte til instruktørerne og man kan høre lidt om sæsonen indtil videre. Mødet foregår i vores klubhus på Ved Sportspladsen, 2610 Rødovre.

- Svøm langt - Uge 10

I denne uge går svømmeundervisningen med at alle svømmeskolens hold svømmer så langt de kan nå på holdets varighed. Alle svømmere får et diplom og et distancemærke med sig hjem.

- Selv og livredning - April måned

I Orient svømning er temaet for april måned Selv- og livredning. Her lærer svømmerne om alt fra de 5 baderåd, gennemgang af forskellige scenarier man kan komme ud for i forbindelse med vand, simpel selvredning som f.eks. træde vande, til bjærgning af anden svømmer m.m.

- Opvisning og Klubmesterskab

Dette er muligheden for at vise familie og venner hvad man har lært gennem sæsonen. Der er noget for alle niveauer og mulighed for at se sin instruktør i vandet i en holdkap mod de andre instruktører. Til dem som er glade for konkurrencer, har vi medaljeløb hvor man svømmer om 1., 2. og 3. pladsen. Vi slutter af med konkurrenceafdelingens kamp om at blive klubmester i 100 meter Individuel Medley.

- Aqua Camp

Info følger.

- Ferier og lukkedage

Som udgangspunkt følger vi skolerne i Rødovre kommunes ferier og lukkedage.